• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies / Institutionen för didaktik och pedagogisk profession(2010-)
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies / Institutionen för didaktik och pedagogisk profession(2010-)
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Att ordna, från ordning till ordning. Yngre förskolebarns matematiserande

Degree
Doctor of Philosophy
University
Göteborgs universitet. Utbildningsvetenskapliga fakulteten
University of Gothenburg. Faculty of Education
Institution
Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies ; Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
Disputation
Fredagen den 9 december 2011, kl.10.00, sal M402 vid Högskolan i Borås
Date of defence
2011-12-09
E-mail
maria.reis@hb.se
URI
http://hdl.handle.net/2077/27889
Collections
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar Institutionen för didaktik och pedagogisk profession
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
  • Gothenburg Studies in Educational Sciences
View/Open
Thesis (6.881Mb)
Abstract (91.18Kb)
Date
2011-11-17
Author
Reis, Maria
Keywords
matematik
yngre barn
variationsteori
dimensioner av variation
differentiera
lärande i förskolan
toddlare
Publication type
Doctoral thesis
ISBN
978-91-7346-713-1
ISSN
0436-1121
Series/Report no.
ACTA
314
Language
swe
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV