dc.contributor.author | Westling, Anna | |
dc.date.accessioned | 2011-10-21T08:22:55Z | |
dc.date.available | 2011-10-21T08:22:55Z | |
dc.date.issued | 2011-10-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/27891 | |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.relation.ispartofseries | Speciallärarprogrammet | sv |
dc.relation.ispartofseries | VT10-2611-02 SLP600 | sv |
dc.subject | grundskolan | sv |
dc.subject | matematik | sv |
dc.subject | specialpedagogik | sv |
dc.subject | taluppfattning | sv |
dc.subject | Number Sense | sv |
dc.title | Undervisa taluppfattning i matematik genom handboken Förstå och använda tal. En studie av ett utvecklingsprojekts start i en skola | sv |
dc.type | Text | eng |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | |
dc.type.uppsok | H1 | |
dc.contributor.department | University of Gothenburg/Department of education and special education | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | swe |
dc.type.degree | Student Essay | eng |