Show simple item record

dc.contributor.authorMann, Carina
dc.contributor.authorRensfelt Blixt, Siw
dc.date.accessioned2011-10-27T06:57:58Z
dc.date.available2011-10-27T06:57:58Z
dc.date.issued2011-10-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/27922
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesSpeciallärarprogrammetsv
dc.relation.ispartofseriesVT11-IPS-26 SLP600sv
dc.subjectläsförståelsesv
dc.subjectlässvårighetersv
dc.subjectlässtrategiersv
dc.subjectbildsv
dc.subjectmultimodalsv
dc.subjectmultimedialsv
dc.titleBildens betydelse för läsförståelsen hos elever med lässvårighetersv
dc.typeTexteng
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokH1
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of education and special educationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogikswe
dc.type.degreeStudent Essayeng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record