• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • JMG - Department of Journalism, Media and Communication / Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • Kandidatuppsatser i journalistik
  • View Item
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • JMG - Department of Journalism, Media and Communication / Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • Kandidatuppsatser i journalistik
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ingen reklam tack! - men gärna samhällsinformation

Abstract
Det fanns hos oss en nyfikenhet och många funderingar kring ämnet textreklam. Vad är egentligen textreklam? Hur definieras det, finns det några regler och framförallt: hur efterföljs de i så fall? Vi ville titta närmre på detta och lära oss mer.
Degree
Student essay
Student essay
URI
http://hdl.handle.net/2077/32695
Collections
  • Kandidatuppsatser i journalistik
View/Open
gupea_2077_32695_1.pdf (3.255Mb)
Date
2013-04-09
Author
Ferngren, Caroline
Lidar, Julius
Malmros, Emelie
Keywords
Ingen reklam tack!
Series/Report no.
KH09-6
Uppsats
Language
swe
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV