Show simple item record

dc.contributor.authorFerngren, Caroline
dc.contributor.authorLidar, Julius
dc.contributor.authorMalmros, Emelie
dc.date.accessioned2013-04-09T14:11:27Z
dc.date.available2013-04-09T14:11:27Z
dc.date.issued2013-04-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/32695
dc.description.abstractDet fanns hos oss en nyfikenhet och många funderingar kring ämnet textreklam. Vad är egentligen textreklam? Hur definieras det, finns det några regler och framförallt: hur efterföljs de i så fall? Vi ville titta närmre på detta och lära oss mer.sv
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesKH09-6sv
dc.relation.ispartofseriesUppsatssv
dc.subjectIngen reklam tack!sv
dc.titleIngen reklam tack! - men gärna samhällsinformationsv
dc.typeText
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Journalism, Media and Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationswe
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Journalism, Media and Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationswe
dc.type.degreeStudent essay
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record