• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Applied Information Technology / Institutionen för tillämpad informationsteknologi
  • Kandidatuppsatser/Bachelor theses / Institutionen för tillämpad informationsteknologi
  • View Item
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Applied Information Technology / Institutionen för tillämpad informationsteknologi
  • Kandidatuppsatser/Bachelor theses / Institutionen för tillämpad informationsteknologi
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kunddriven supportverksamhet

En studie av attityder kring support i förhållande till sociala media

Customer driven business support

A study of attitudes regarding support in relation to social media

Abstract
Sociala media utgör idag en allt större del av organisationer och företag, oavsett om det gäller området B2B (Business to business) eller B2C (Business to consumer). Att använda sig av sociala medier har blivit en självklarhet för många företag inom framförallt B2C-segmentet. I studien undersöktes attityder kring Web 2.0 och sociala medier inom support i B2B-området, och vilka för- och nackdelar det finns med en sådan implementation. För att besvara forskningsfrågan gjordes en studie på företaget IFS (Industrial and Financial Systems), i form av en kvalitativ fallstudie.
Degree
Kandidatuppsats
Bachelor thesis
Other description
Social media constitutes an increasing part of organizations and businesses today, regardless if its segment is B2B (Business to business) or B2C (Business to consumer). The use of social media has been self-evident for many companies, especially throughout the B2C area. The study examined attitudes towards Web 2.0 and social media in the B2B-segment, and what advantages and disadvantages that might exist with the use of the implementation. In order to answer the research question a qualitative case study on the company IFS (Industrial and Financial Systems) was made.
URI
http://hdl.handle.net/2077/33520
Collections
  • Kandidatuppsatser/Bachelor theses / Institutionen för tillämpad informationsteknologi
View/Open
Kunddriven supportverksamhet (1.448Mb)
Date
2013-07-30
Author
Olander, Agneta
Seidl, Emelie
Keywords
B2B
community-driven support
IFS
internwebb
ISC
kunddriven support
OpenIFS
organisationer
sociala media
Web 2.0
ärendehanteringssystem
Series/Report no.
1651-4769
2013:050
Language
swe
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV