Show simple item record

dc.contributor.authorAndersson Odén, Tomas
dc.date.accessioned2015-06-30T13:26:58Z
dc.date.available2015-06-30T13:26:58Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1101-4679
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/39693
dc.language.isoswesv
dc.publisherInstitutionen för journalistik och masskommunikationsv
dc.relation.ispartofseriesArbetsrapportsv
dc.relation.ispartofseries9sv
dc.subjectmediasv
dc.subjectkommunikationsv
dc.subjectredaktionsv
dc.subjectinnehållsv
dc.title2002 års Publicistiska bokslut Del 1. Om tidningars redaktioner och innehållsv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv
dc.gup.originGöteborgs universitet. Samhällsvetenskapliga fakultetenswe
dc.gup.originGöteborg University. Faculty of Social Scienceeng
dc.gup.departmentInstitutionen för journalistik och masskommunikation (JMG)swe
dc.gup.departmentDepartment of Journalism and Mass Communication (JMG)eng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record