Show simple item record

dc.contributor.authorDellgran, Malin
dc.date.accessioned2015-07-01T12:52:59Z
dc.date.available2015-07-01T12:52:59Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1101-4679
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/39732
dc.language.isoswesv
dc.publisherInstitutionen för journalistik och masskommunikationsv
dc.relation.ispartofseriesArbetsrapportsv
dc.relation.ispartofseries44sv
dc.subjectmediasv
dc.subjectkommunikationsv
dc.subjectkommersiellsv
dc.subjecttvsv
dc.titleKonsten att förhandla. Om journalister i en kommersiell tv-kultursv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv
dc.gup.originGöteborgs universitet. Samhällsvetenskapliga fakultetenswe
dc.gup.originGöteborg University. Faculty of Social Scienceeng
dc.gup.departmentInstitutionen för journalistik och masskommunikation (JMG)swe
dc.gup.departmentDepartment of Journalism and Mass Communication (JMG)eng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record