Show simple item record

dc.contributor.authorAndersson, Ulrika
dc.date.accessioned2015-07-01T12:55:55Z
dc.date.available2015-07-01T12:55:55Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1101-4679
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/39734
dc.language.isoswesv
dc.publisherInstitutionen för journalistik och masskommunikationsv
dc.relation.ispartofseriesArbetsrapportsv
dc.relation.ispartofseries46sv
dc.subjectmediasv
dc.subjectkommunikationsv
dc.subjectunga vuxnasv
dc.subjectmedieutbudsv
dc.subjectmedievanorsv
dc.titleFokus på unga vuxna. Sociala förändringar och växande medieutbud skapar nya medievanor bland ungasv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv
dc.gup.originGöteborgs universitet. Samhällsvetenskapliga fakultetenswe
dc.gup.originGöteborg University. Faculty of Social Scienceeng
dc.gup.departmentInstitutionen för journalistik och masskommunikation (JMG)swe
dc.gup.departmentDepartment of Journalism and Mass Communication (JMG)eng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record