Show simple item record

dc.contributor.authorEriksson, Malin
dc.date.accessioned2015-10-12T07:59:27Z
dc.date.available2015-10-12T07:59:27Z
dc.date.issued2015-10-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/40758
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesMagisteruppsatssv
dc.relation.ispartofseriesVT15 IPS03 SLP600sv
dc.subjectläsutvecklingsv
dc.subjectläsundervisningsv
dc.subjectlässvårighetersv
dc.subjectsamspelsv
dc.subjectkommunikationsv
dc.subjectlyhördhetsv
dc.subjectrelationsv
dc.titleKlass- och ämneslärares upplevelser av planering, undervisning och framtidstankar i mötet med elever i lässvårigheter. En kvalitativ studie med observationer och intervjuersv
dc.typeTexteng
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokH1
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of education and special educationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogikswe
dc.type.degreeStudent Essayeng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record