Show simple item record

dc.contributor.authorFröjd, Per
dc.date.accessioned2016-05-24T07:59:55Z
dc.date.available2016-05-24T07:59:55Z
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.issn1401-5919
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/44305
dc.language.isoswesv
dc.publisherInstitutionen för svenska språket, Göteborgs universitetsv
dc.relation.ispartofseriesGU-ISSsv
dc.relation.ispartofseries2016-02sv
dc.subjectläsning
dc.subjectläsförståelse
dc.subjectbegreppsbildning
dc.subjecttextkompetens
dc.subjectkognition
dc.titleYtnivå Textbas Situationsmodell Begreppsbildning. En studie av läsförståelsens villkor utifrån hur några läroböcker i historia för mellanstadiet skildrar vikingatiden och medeltiden.sv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record