• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Humanities / Humanistiska fakulteten
  • Department of Swedish / Institutionen för svenska språket (-2021)
  • GU-ISS Forskningsrapporter från Institutionen för svenska språket (2011-)
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Humanities / Humanistiska fakulteten
  • Department of Swedish / Institutionen för svenska språket (-2021)
  • GU-ISS Forskningsrapporter från Institutionen för svenska språket (2011-)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ytnivå Textbas Situationsmodell Begreppsbildning. En studie av läsförståelsens villkor utifrån hur några läroböcker i historia för mellanstadiet skildrar vikingatiden och medeltiden.

Publisher
Institutionen för svenska språket, Göteborgs universitet
URI
http://hdl.handle.net/2077/44305
Collections
  • GU-ISS Forskningsrapporter från Institutionen för svenska språket (2011-)
View/Open
gupea_2077_44305_4.pdf (1.961Mb)
Date
2016-05
Author
Fröjd, Per
Keywords
läsning
läsförståelse
begreppsbildning
textkompetens
kognition
Publication type
report
ISSN
1401-5919
Series/Report no.
GU-ISS
2016-02
Language
swe
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV