Förskollärares förhållningssätt spelar roll. Förskollärares tankar om barn i behov av särskilt stöd
dc.contributor.author | Kjellman, Helena | sv |
dc.contributor.author | Lindelöf, Isabella | sv |
dc.date.accessioned | 2016-10-05T10:28:05Z | |
dc.date.available | 2016-10-05T10:28:05Z | |
dc.date.issued | 2016 | sv |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/48187 | |
dc.description.abstract | Förskollärares förhållningssätt spelar roll. Förskollärares tankar om barn i behov av särskilt stöd. | sv |
dc.language.iso | sv | sv |
dc.title | Förskollärares förhållningssätt spelar roll. Förskollärares tankar om barn i behov av särskilt stöd | sv |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | sv |
dc.type.uppsok | M2 | sv |
dc.contributor.department | Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande | sv |
dc.type.degree | Student essay | sv |