DIGITALA KANALER FÖRENKLAR INTERN KOMMUNIKATION. Hur kan digitala kanaler förenkla den interna kommunikationen och därigenom underlätta, förbättra och effektivisera arbetet i organisationen?
Sammanfattning
Syftet med den här uppsatsen är att undersöka Regionservice interna kommunikation och digitala kanaler för att ta reda på hur digitala kanaler kan förenkla, underlätta och effektivisera arbetet i organisationen. Resultatet visar att kunskapen om styrande dokument, digitala kanaler och intern kommunikation hos chefer och medarbetare måste öka för att kunna öka användningen av de befintliga digitala kanalerna i organisationen. Att satsa på nya digitala kanaler bör utvärderas eftersom organisationen redan har en stor blandning av digitala kanaler som med den rätta kunskapen kan användas på ett korrekt sätt och därigenom förbättra, underlätta och effektivisera arbetet i organisationen med egna resurser.
Examinationsnivå
Student essay
Fil(er)
Datum
2016-11-14Författare
Henricsson, Nair
Nyckelord
Intern kommunikation
digitala kanaler
sociala medier
kommunikation
organisation
Regionservice
Språk
swe