Show simple item record

dc.contributor.authorLundh, Kerstin
dc.date.accessioned2016-12-16T08:34:22Z
dc.date.available2016-12-16T08:34:22Z
dc.date.issued2016-12-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/50569
dc.description.abstractJag har i detta arbete undersökt om man genom att bilda en kör av en klass kan underlätta inlärningen. Jag har valt att arbeta med mattetal, alfabetet och ett tema i klass 1.
 Jag har intervjuat Anne Johansson. Barnen har fått svara på frågor om hur de upplevt att lära sig dessa ämnen på ett för dem nytt och annorlunda sätt.sv
dc.subjectrytmgruppsv
dc.subjectinlärningsv
dc.subjecteffekt och hjälpmedelsv
dc.subjectKörgruppsv
dc.subjectbarnsv
dc.titleKÖRSÅNGENS EFFEKT PÅ BARNS INLÄRNINGsv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokFineArt
dc.type.uppsokH1
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Academy of Music and Dramaeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/ Högskolan för scen och musikswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record