dc.contributor.author | Lundh, Kerstin | |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T08:34:22Z | |
dc.date.available | 2016-12-16T08:34:22Z | |
dc.date.issued | 2016-12-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/50569 | |
dc.description.abstract | Jag har i detta arbete undersökt om man genom att bilda en kör av en klass kan underlätta inlärningen. Jag har valt att arbeta med mattetal, alfabetet och ett tema i klass 1.
Jag har intervjuat Anne Johansson. Barnen har fått svara på frågor om hur de upplevt att lära sig dessa ämnen på ett för dem nytt och annorlunda sätt. | sv |
dc.subject | rytmgrupp | sv |
dc.subject | inlärning | sv |
dc.subject | effekt och hjälpmedel | sv |
dc.subject | Körgrupp | sv |
dc.subject | barn | sv |
dc.title | KÖRSÅNGENS EFFEKT PÅ BARNS INLÄRNING | sv |
dc.type | Text | |
dc.setspec.uppsok | FineArt | |
dc.type.uppsok | H1 | |
dc.contributor.department | University of Gothenburg/Academy of Music and Drama | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/ Högskolan för scen och musik | swe |
dc.type.degree | Student essay | |