Matematisk och pedagogisk kunskap – Lärarstudenters uppfattningar av begreppen funktion och variabel
dc.contributor.author | Borke, Mikael | |
dc.date.accessioned | 2017-05-29T09:35:43Z | |
dc.date.available | 2017-05-29T09:35:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/52381 | |
dc.format.extent | 101 s. | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.subject | function | sv |
dc.subject | variable | sv |
dc.subject | student teacher | sv |
dc.subject | concept definition | sv |
dc.subject | concept image | sv |
dc.subject | conception | sv |
dc.subject | mathematical knowledge for teaching | sv |
dc.title | Matematisk och pedagogisk kunskap – Lärarstudenters uppfattningar av begreppen funktion och variabel | sv |
dc.type | Text | sv |
dc.type.svep | licentiate thesis | sv |
dc.contributor.organization | Matematiska Vetenskaper Chalmers Tekniska Högskola och Göteborgs Universitet | sv |