• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Faculty of Science / Naturvetenskapliga fakulteten
  • Department of Mathematical Sciences / Institutionen för matematiska vetenskaper
  • Licentiate Thesis / Licentiatuppsatser Institutionen för matematiska vetenskaper
  • View Item
  •   Home
  • Faculty of Science / Naturvetenskapliga fakulteten
  • Department of Mathematical Sciences / Institutionen för matematiska vetenskaper
  • Licentiate Thesis / Licentiatuppsatser Institutionen för matematiska vetenskaper
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Matematisk och pedagogisk kunskap – Lärarstudenters uppfattningar av begreppen funktion och variabel

URI
http://hdl.handle.net/2077/52381
Collections
  • Licentiate Thesis / Licentiatuppsatser Institutionen för matematiska vetenskaper
View/Open
gupea_2077_52381_1.pdf (875.2Kb)
Date
2017
Author
Borke, Mikael
Keywords
function
variable
student teacher
concept definition
concept image
conception
mathematical knowledge for teaching
Publication type
licentiate thesis
Language
swe
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV