Hållbar utveckling i förskolan. Vilken betydelse har förskolelärares intresse och utbildning för undervisningen i hållbar utveckling?
dc.contributor.author | Svensson Landhage, Josefina | sv |
dc.contributor.author | Lundgren, Charlotte | sv |
dc.date.accessioned | 2018-05-11T11:25:26Z | |
dc.date.available | 2018-05-11T11:25:26Z | |
dc.date.issued | 2017 | sv |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/56319 | |
dc.description.abstract | A | sv |
dc.language.iso | sv | sv |
dc.title | Hållbar utveckling i förskolan. Vilken betydelse har förskolelärares intresse och utbildning för undervisningen i hållbar utveckling? | sv |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | sv |
dc.type.uppsok | M2 | sv |
dc.contributor.department | Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande | sv |
dc.type.degree | Student essay | sv |