Show simple item record

dc.contributor.authorWolfbrandt, Charliesv
dc.date.accessioned2019-10-04T09:45:45Z
dc.date.available2019-10-04T09:45:45Z
dc.date.issued2018sv
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/62087
dc.description.abstractSyftet med denna litteraturstudie är att undersöka hur programmering passar in i matematikundervisningen. Vi tittar på hur programmering har använts som ett inlärningsverktyg för matematik tidigare och vilka matematiska förmågor som påverkas mest av att eleverna får arbeta med programmering istället för traditionell undervisning. Vi tittar på programmering inom speldesign, som ett verktyg för problemlösning och som en möjlighet att utforska matematik.sv
dc.language.isosvsv
dc.titleProgrammering i matematikundervisningensv
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLawsv
dc.type.uppsokM2sv
dc.contributor.departmentInstitutionen för matematiska vetenskapersv
dc.type.degreeStudent essaysv


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record