Show simple item record

dc.contributor.authorOhlsson, Jonas
dc.contributor.authorBjörkqvist Hellingwerf, Karin
dc.contributor.authorFacht, Ulrika
dc.contributor.editorOhlsson, Jonas
dc.date.accessioned2020-12-10T16:45:40Z
dc.date.available2020-12-10T16:45:40Z
dc.date.issued2019-05-29
dc.identifier.citationOhlsson, J. (Red.). (2020). Mediebarometern 2019. Göteborg: Nordicom.sv
dc.identifier.isbn978-91-88855-12-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/67136
dc.description.abstractMediebarometern belyser människors konsumtion av alla slags medier en genomsnittlig dag, oavsett distributionsteknik. Syftet var redan från starten att beskriva tendenser och förändringar i människors mediekonsumtion över tid, snarare än att fokusera nivåer enskilda år. Undersökningen genomfördes första gången 1979 och har sedan dess genomförts varje år. Den översiktspublikation som nu utges är alltså den 40e i ordningen, vilket gör Mediebarometern till en unik tidsserie.sv
dc.format.extent105sv
dc.language.isoswesv
dc.publisherNordicomsv
dc.relation.urihttps://www.nordicom.gu.se/sv/publikationer/bocker?field_publicerad_lang_1_tid_i18n=All&field_publicerad_r_tid=All&field_kategori_1_tid_i18n=3121&field_publikationsform_tid_i18n=Allsv
dc.subjectMedieanvändningsv
dc.titleMediebarometern 2018sv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv
dc.contributor.organizationNordicomsv


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record