• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • View Item
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Influencer marketing på TikTok och dess inverkan på identitetsskapande hos unga kvinnor

En kvalitativ studie om influencer marketings inverkan på identitetsskapande hos unga kvinnor inom generation Z på TikTok samt dess inverkan på den symboliska konsumtionen

Degree
Student essay
URI
https://hdl.handle.net/2077/73967
Collections
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
View/Open
Kandidatuppsats av Hanna Salih och Amina Besic (485.2Kb)
Date
2022-10-21
Author
Salih, Hanna
Besic, Amina
Language
swe
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV