• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Influencer marketing på TikTok och dess inverkan på identitetsskapande hos unga kvinnor

En kvalitativ studie om influencer marketings inverkan på identitetsskapande hos unga kvinnor inom generation Z på TikTok samt dess inverkan på den symboliska konsumtionen

Examinationsnivå
Student essay
URL:
https://hdl.handle.net/2077/73967
Samlingar
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
Fil(er)
Kandidatuppsats av Hanna Salih och Amina Besic (485.2Kb)
Datum
2022-10-21
Författare
Salih, Hanna
Besic, Amina
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV