• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Gothenburg University Library / Göteborgs universitetsbibliotek
  • Reports & publications / Rapporter & publikationer
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Gothenburg University Library / Göteborgs universitetsbibliotek
  • Reports & publications / Rapporter & publikationer
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skönlitterära texter som pedagogisk fostran. Om skönlitterära texter i läromedel, med critical literacy-begreppet som utgångspunkt

Utgivare
Stockholm: Natur och kultur
Källa
Ord och bild ger mening : om literacy i förskola och skola / redaktör: Madeleine Ellvin, s. 108-122
URL:
http://hdl.handle.net/2077/18834
Samlingar
  • Reports & publications / Rapporter & publikationer
Fil(er)
gupea_2077_18834_1.pdf (907.1Kb)
Datum
2006
Författare
Lyngfelt, Anna
Nyckelord
svenskdidaktik
läromedel
textanalys
literacy
fostran
Publikationstyp
book chapter
ISBN
978-91-27-63386-5
Serie/rapportnr.
Svensklärarföreningens årsskrift
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV