dc.contributor.author | Andersson, Bo | |
dc.date.accessioned | 2010-07-16T11:51:14Z | |
dc.date.available | 2010-07-16T11:51:14Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 1404-062X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/22990 | |
dc.format.extent | 182 s. | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.publisher | Institutionen för pedagogik och didaktik | sv |
dc.relation.ispartofseries | IPD-rapport | sv |
dc.relation.ispartofseries | 2004:07 | sv |
dc.subject | Ämnesdidaktik | sv |
dc.subject | Skolforskning | sv |
dc.title | VAD ÄR HISTORIEDIDAKTIK? Några begreppsliga och teoretiska utgångspunkter för ämnesdidaktisk vetenskap, skolnära forskning och lärande i skolan | sv |
dc.type | Text | sv |
dc.type.svep | report | sv |
dc.contributor.organization | Göteborgs universitet | sv |
dc.contributor.organization | University of Gothenburg | sv |