Från raka svar till komplexa frågor. En studie om premisser för lärande för hållbar utveckling
dc.contributor.author | Björneloo, Inger | |
dc.date.accessioned | 2010-07-19T11:41:47Z | |
dc.date.available | 2010-07-19T11:41:47Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 1404-062X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/22994 | |
dc.format.extent | 55 s. | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.publisher | Institutionen för pedagogik och didaktik | sv |
dc.relation.ispartofseries | IPD-rapport | sv |
dc.subject | Miljöundervisning | sv |
dc.subject | Hållbar utveckling | sv |
dc.title | Från raka svar till komplexa frågor. En studie om premisser för lärande för hållbar utveckling | sv |
dc.type | Text | sv |
dc.type.svep | report | sv |
dc.contributor.organization | Göteborgs universitet | sv |
dc.contributor.organization | University of Gothenburg | sv |