Show simple item record

dc.contributor.authorLöwing, Madeleine
dc.date.accessioned2010-07-21T08:42:58Z
dc.date.available2010-07-21T08:42:58Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn1404-062X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/23004
dc.format.extent125 s.sv
dc.language.isoswesv
dc.publisherInstitutionen för pedagogik och didaktiksv
dc.relation.ispartofseriesIPD-rapportsv
dc.relation.ispartofseries2002:11sv
dc.subjectÄmnesdidaktiksv
dc.subjectMatematikundervisningsv
dc.titleÄmnesdidaktisk teori för matematikundervisning. Ämneskunskapers relation till individ och omvärldsv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv
dc.contributor.organizationGöteborgs universitetsv
dc.contributor.organizationUniversity of Gothenburgsv


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record