• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Languages and Literatures / Institutionen för språk och litteraturer (2009-)
  • Kandidatuppsatser / Institutionen för språk och litteraturer
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Languages and Literatures / Institutionen för språk och litteraturer (2009-)
  • Kandidatuppsatser / Institutionen för språk och litteraturer
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Students' Learning Style and Spelling Ability

A study on the relationship between learning style and spelling ability in Swedish upper secondary school

Sammanfattning
There is a connection between students’ learning style and their spelling ability. Good spellers are more likely to be visual, random, deductive and abstract. Furthermore, it is showed that poor spellers are kinesthetic to a higher degree; however it has proved more difficult to define their cognitive learning style as they are likely to be both random and sequential, deductive and inductive.
Examinationsnivå
Student essay
URL:
http://hdl.handle.net/2077/23791
Samlingar
  • Kandidatuppsatser / Institutionen för språk och litteraturer
Fil(er)
Student essay (431.5Kb)
Datum
2010-10-15
Författare
Olsson, Kajsa
Nyckelord
learning style
spelling ability
interdisciplinary
quantitative
teacher education
Serie/rapportnr.
SPL kandidatuppsats i engelska
SPL 2010-014
Språk
eng
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV