• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education and special education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, IPS (2010-)
  • Magisteruppsatser (IPS)
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education and special education / Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, IPS (2010-)
  • Magisteruppsatser (IPS)
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teacher leaders potential som skolutvecklingsaktör. En studie av hur pedagogiskt ledarskap konstrueras, kommuniceras och utövas

Examinationsnivå
Student Essay
URL:
http://hdl.handle.net/2077/27904
Samlingar
  • Magisteruppsatser (IPS)
Fil(er)
gupea_2077_27904_1.pdf (1.261Mb)
Datum
2011-10-24
Författare
Hildefors, Maria
Kullgren, Lisa
Nyckelord
distribuerat ledarskap
lärande
pedagogiskt ledarskap
rektor
skolutveckling
teacher leader
Serie/rapportnr.
Magisteruppsats Pedagogik
VT11-IPS-06 PDA161
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV