dc.contributor.author | Hildefors, Maria | |
dc.contributor.author | Kullgren, Lisa | |
dc.date.accessioned | 2011-10-24T09:10:56Z | |
dc.date.available | 2011-10-24T09:10:56Z | |
dc.date.issued | 2011-10-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/27904 | |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.relation.ispartofseries | Magisteruppsats Pedagogik | sv |
dc.relation.ispartofseries | VT11-IPS-06 PDA161 | sv |
dc.subject | distribuerat ledarskap | sv |
dc.subject | lärande | sv |
dc.subject | pedagogiskt ledarskap | sv |
dc.subject | rektor | sv |
dc.subject | skolutveckling | sv |
dc.subject | teacher leader | sv |
dc.title | Teacher leaders potential som skolutvecklingsaktör. En studie av hur pedagogiskt ledarskap konstrueras, kommuniceras och utövas | sv |
dc.type | Text | eng |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | |
dc.type.uppsok | H1 | |
dc.contributor.department | University of Gothenburg/Department of education and special education | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | swe |
dc.type.degree | Student Essay | eng |