dc.contributor.author | Oxstrand, Barbro | |
dc.date.accessioned | 2013-01-30T14:41:51Z | |
dc.date.available | 2013-01-30T14:41:51Z | |
dc.date.issued | 2013-01-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/32107 | |
dc.format.extent | 211 s. | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.relation.ispartofseries | Göteborgsstudier i journalistik, medier och kommunikation | sv |
dc.relation.ispartofseries | 68 | sv |
dc.subject | Media literacy | sv |
dc.subject | Mediekunnighet | sv |
dc.subject | Kritisk medieförståelse | sv |
dc.subject | Mediekommunikation | sv |
dc.subject | IKT | sv |
dc.subject | IT i skolan | sv |
dc.subject | Medieundervisning | sv |
dc.subject | Grundskola | sv |
dc.subject | Lärare | sv |
dc.subject | Lärares stödjande roll | sv |
dc.subject | Aktivt medborgarskap | sv |
dc.subject | Demokratiskt samhälle | sv |
dc.subject | Parintervjuer | sv |
dc.subject | Föreställningskarta | sv |
dc.title | Från MEDIA LITERACY till MEDIEKUNNIGHET. Lärares uppfattning och förståelse av begreppen mediekunnighet och IKT i skolan och deras syn på medieundervisning. | sv |
dc.type | Text | sv |
dc.type.svep | licentiate thesis | sv |
dc.contributor.organization | Göteborgs universitet. Samhällsvetenskapliga fakulteten. Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG) | sv |