Show simple item record

dc.contributor.authorOxstrand, Barbro
dc.date.accessioned2013-01-30T14:41:51Z
dc.date.available2013-01-30T14:41:51Z
dc.date.issued2013-01-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/32107
dc.format.extent211 s.sv
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesGöteborgsstudier i journalistik, medier och kommunikationsv
dc.relation.ispartofseries68sv
dc.subjectMedia literacysv
dc.subjectMediekunnighetsv
dc.subjectKritisk medieförståelsesv
dc.subjectMediekommunikationsv
dc.subjectIKTsv
dc.subjectIT i skolansv
dc.subjectMedieundervisningsv
dc.subjectGrundskolasv
dc.subjectLäraresv
dc.subjectLärares stödjande rollsv
dc.subjectAktivt medborgarskapsv
dc.subjectDemokratiskt samhällesv
dc.subjectParintervjuersv
dc.subjectFöreställningskartasv
dc.titleFrån MEDIA LITERACY till MEDIEKUNNIGHET. Lärares uppfattning och förståelse av begreppen mediekunnighet och IKT i skolan och deras syn på medieundervisning.sv
dc.typeTextsv
dc.type.sveplicentiate thesissv
dc.contributor.organizationGöteborgs universitet. Samhällsvetenskapliga fakulteten. Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG)sv


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record