• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Social Science / Samhällsvetenskapliga fakulteten
  • JMG Department of Journalism, Media and Communication/ Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Social Science / Samhällsvetenskapliga fakulteten
  • JMG Department of Journalism, Media and Communication/ Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Från MEDIA LITERACY till MEDIEKUNNIGHET. Lärares uppfattning och förståelse av begreppen mediekunnighet och IKT i skolan och deras syn på medieundervisning.

URL:
http://hdl.handle.net/2077/32107
Samlingar
  • Licentiatuppsatser / Institutionen för journalistik, medier och kommunikation
Fil(er)
Lic.avhandling (3.104Mb)
Datum
2013-01-25
Författare
Oxstrand, Barbro
Nyckelord
Media literacy
Mediekunnighet
Kritisk medieförståelse
Mediekommunikation
IKT
IT i skolan
Medieundervisning
Grundskola
Lärare
Lärares stödjande roll
Aktivt medborgarskap
Demokratiskt samhälle
Parintervjuer
Föreställningskarta
Publikationstyp
licentiate thesis
Serie/rapportnr.
Göteborgsstudier i journalistik, medier och kommunikation
68
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV