Show simple item record

dc.contributor.authorOlander, Agneta
dc.contributor.authorSeidl, Emelie
dc.date.accessioned2013-07-30T11:32:56Z
dc.date.available2013-07-30T11:32:56Z
dc.date.issued2013-07-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/33520
dc.descriptionSocial media constitutes an increasing part of organizations and businesses today, regardless if its segment is B2B (Business to business) or B2C (Business to consumer). The use of social media has been self-evident for many companies, especially throughout the B2C area. The study examined attitudes towards Web 2.0 and social media in the B2B-segment, and what advantages and disadvantages that might exist with the use of the implementation. In order to answer the research question a qualitative case study on the company IFS (Industrial and Financial Systems) was made.sv
dc.description.abstractSociala media utgör idag en allt större del av organisationer och företag, oavsett om det gäller området B2B (Business to business) eller B2C (Business to consumer). Att använda sig av sociala medier har blivit en självklarhet för många företag inom framförallt B2C-segmentet. I studien undersöktes attityder kring Web 2.0 och sociala medier inom support i B2B-området, och vilka för- och nackdelar det finns med en sådan implementation. För att besvara forskningsfrågan gjordes en studie på företaget IFS (Industrial and Financial Systems), i form av en kvalitativ fallstudie.sv
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseries1651-4769sv
dc.relation.ispartofseries2013:050sv
dc.subjectB2Bsv
dc.subjectcommunity-driven supportsv
dc.subjectIFSsv
dc.subjectinternwebbsv
dc.subjectISCsv
dc.subjectkunddriven supportsv
dc.subjectOpenIFSsv
dc.subjectorganisationersv
dc.subjectsociala mediasv
dc.subjectWeb 2.0sv
dc.subjectärendehanteringssystemsv
dc.titleKunddriven supportverksamhetsv
dc.title.alternativeEn studie av attityder kring support i förhållande till sociala mediasv
dc.title.alternativeCustomer driven business supportsv
dc.title.alternativeA study of attitudes regarding support in relation to social mediasv
dc.typeTexteng
dc.setspec.uppsokTechnology
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentIT-universitetet i Göteborg/Tillämpad informationsteknologiswe
dc.contributor.departmentIT University of Gothenburg /Applied Information Technologyeng
dc.type.degreeKandidatuppsatsswe
dc.type.degreeBachelor thesiseng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record