Visa enkel post

dc.contributor.authorfaraj, benarsv
dc.contributor.authorshukir, nzhosv
dc.date.accessioned2014-12-03T08:03:41Z
dc.date.available2014-12-03T08:03:41Z
dc.date.issued2014sv
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/37640
dc.description.abstractSammanfattning Vår undersökning handlar om hur tre lärare arbetar med tidig läs- och skrivning. Vårt syfte var att ta reda på vilka arbetssätt de intervjuade lärarna använder sig av i sina läs- och skrivundervisningar. I vår studie har vi valt att genomföra en kvalitativ undersökning, detta genom att intervjua tre lärare som arbetar på olika skolor i Göteborgs stad. De intervjuade lärarna arbetar i F-1 med olika erfarenheter och inriktningar. Genom intervjuerna har vi dragit slutsatsen att det inte finns en enstaka, rätt metod utan variation på metoder, arbetssätt och anpassad undervisning är den bästa lösningen för att kunna nå ut till alla elever i klassen.sv
dc.language.isosvsv
dc.subjectTidig läs- och skrivutvecklingsv
dc.subjectläs- och skrivundesv
dc.titleTidig läs- och skrivutveckling. En kvalitativ undersökning om hur lärare arbetar med elevers tidiga läs- och skrivutveckling.sv
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLawsv
dc.type.uppsokM2sv
dc.contributor.departmentGöteborgs Universitet/Institutionen för sociologi och arbetsvetenskapsv
dc.type.degreeStudent essaysv


Filer under denna titel

Thumbnail

Dokumentet tillhör följande samling(ar)

Visa enkel post