dc.contributor.author | Eriksson, Malin | |
dc.date.accessioned | 2015-10-12T07:59:27Z | |
dc.date.available | 2015-10-12T07:59:27Z | |
dc.date.issued | 2015-10-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/40758 | |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.relation.ispartofseries | Magisteruppsats | sv |
dc.relation.ispartofseries | VT15 IPS03 SLP600 | sv |
dc.subject | läsutveckling | sv |
dc.subject | läsundervisning | sv |
dc.subject | lässvårigheter | sv |
dc.subject | samspel | sv |
dc.subject | kommunikation | sv |
dc.subject | lyhördhet | sv |
dc.subject | relation | sv |
dc.title | Klass- och ämneslärares upplevelser av planering, undervisning och framtidstankar i mötet med elever i lässvårigheter. En kvalitativ studie med observationer och intervjuer | sv |
dc.type | Text | eng |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | |
dc.type.uppsok | H1 | |
dc.contributor.department | University of Gothenburg/Department of education and special education | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | swe |
dc.type.degree | Student Essay | eng |