Högläsning - lärande eller underhållning? En empirisk studie av fyra förskollärares förhållningssätt till högläsning och barnlitteratur
dc.contributor.author | Rylander, Madelene | sv |
dc.date.accessioned | 2015-11-19T19:53:57Z | |
dc.date.available | 2015-11-19T19:53:57Z | |
dc.date.issued | 2015 | sv |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/40917 | |
dc.description.abstract | sv | |
dc.language.iso | sv | sv |
dc.subject | 0 | sv |
dc.title | Högläsning - lärande eller underhållning? En empirisk studie av fyra förskollärares förhållningssätt till högläsning och barnlitteratur | sv |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | sv |
dc.type.uppsok | M2 | sv |
dc.contributor.department | Göteborgs Universitet/Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande | sv |
dc.type.degree | Student essay | sv |