dc.contributor.author | Eriksson, Veronica | |
dc.contributor.author | Nylin, Ann-Sofie | |
dc.date.accessioned | 2015-11-10T17:20:38Z | |
dc.date.available | 2015-11-10T17:20:38Z | |
dc.date.issued | 2015-11-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/41039 | |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.relation.ispartofseries | Magisteruppsats | sv |
dc.relation.ispartofseries | VT15 IPS16 SLP600 | sv |
dc.subject | matematik | sv |
dc.subject | kasam | sv |
dc.subject | tilltro | sv |
dc.subject | Matematiklyftet | sv |
dc.subject | didaktiskt kontrakt | sv |
dc.subject | läroboksstyrd undervisning | sv |
dc.subject | relation lärare-elev | sv |
dc.subject | kollegialt lärande | sv |
dc.title | ”För han tror på mig” En intervjustudie med 15 elever i behov av särskilda stödinsatser och deras lärare som genomfört Matematiklyftet | sv |
dc.type | Text | eng |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | |
dc.type.uppsok | H1 | |
dc.contributor.department | University of Gothenburg/Department of education and special education | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | swe |
dc.type.degree | Student Essay | eng |