• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Humanities / Humanistiska fakulteten
  • Department of Swedish / Institutionen för svenska språket (-2021)
  • GU-ISS Forskningsrapporter från Institutionen för svenska språket (2011-)
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Humanities / Humanistiska fakulteten
  • Department of Swedish / Institutionen för svenska språket (-2021)
  • GU-ISS Forskningsrapporter från Institutionen för svenska språket (2011-)
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ytnivå Textbas Situationsmodell Begreppsbildning. En studie av läsförståelsens villkor utifrån hur några läroböcker i historia för mellanstadiet skildrar vikingatiden och medeltiden.

Utgivare
Institutionen för svenska språket, Göteborgs universitet
URL:
http://hdl.handle.net/2077/44305
Samlingar
  • GU-ISS Forskningsrapporter från Institutionen för svenska språket (2011-)
Fil(er)
gupea_2077_44305_4.pdf (1.961Mb)
Datum
2016-05
Författare
Fröjd, Per
Nyckelord
läsning
läsförståelse
begreppsbildning
textkompetens
kognition
Publikationstyp
report
ISSN
1401-5919
Serie/rapportnr.
GU-ISS
2016-02
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV