dc.contributor.editor | Rönnerman, Karin | |
dc.contributor.editor | Olin, Anette | |
dc.contributor.editor | Eli, Moksnes Furu | |
dc.contributor.editor | Wennergren, Ann-Christine | |
dc.date.accessioned | 2016-08-22T08:51:11Z | |
dc.date.available | 2016-08-22T08:51:11Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-91-86857-17-2 (tryckt) | |
dc.identifier.isbn | 978-91-86857-16-5 (pdf) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/46268 | |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.publisher | Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | sv |
dc.relation.ispartofseries | RIPS: Rapporter från Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | sv |
dc.relation.ispartofseries | 11 | sv |
dc.title | Fångad av praktiken: skolutveckling genom partnerskap | sv |
dc.type | Text | sv |
dc.type.svep | report | sv |
dc.contributor.organization | Göteborgs universitet | sv |
dc.contributor.organization | University of Gothenburg | sv |