Browsing JMG Department of Journalism, Media and Communication/ Institutionen för journalistik, medier och kommunikation by Issue Date
Now showing items 1-20 of 101
-
Bilavgaserna och den allmänna opinionen
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2001) -
Medierna i vardagslivet. En metodologisk skiss över hur det är möjligt att använda dagböcker som insamlingsmetod i medieforskningen.
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2001) -
Gratistidningsmarknaden i Sverige 2001
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2002) -
Läsvanestudien. En tabellrapport
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2002) -
Publikernas Publik. Aktuell forskning kring användning och värdering av medier
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2002) -
2001 års publicistiska bokslut. En rapport om 36 tidningars bokstäver och siffror
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2002) -
Organisation och kön. En strategisk litteraturöversikt av ämnesområdena organisation och kön applicerat på forskningsprojektet ’Kvinnorna i journalistkulturen’.
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2002) -
Orons platser. En granskning av människors upplevelser av rädsla och otrygghet.
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2003) -
Jönköpings Lokal-TV Förening. Utvecklingen av en lokal TV-verksamhet
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2003) -
Teknisk rapport för publicistiska bokslut. Medarbetare - Innehåll - Läsare
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2003) -
2002 års Publicistiska bokslut Del 1. Om tidningars redaktioner och innehåll
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2003) -
Betala för nyheter på internet?
(2003) -
Ögonrörelsestudier och dagstidningsläsning. En forskningsöversikt
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2004) -
En tidning för alla? Om invandrares användning av och attityder till medier i allmänhet och dagstidningar i synnerhet.
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2004) -
Jakten på lycka. En teoriutvecklande studie av tredjepersonseffekten
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2004)