JMG Department of Journalism, Media and Communication/ Institutionen för journalistik, medier och kommunikation: Recent submissions
Visas titlar 21-40 av 101
-
Läsarmedverkan: Lönande logiskt lockbete. Nättidningarnas användarskapade innehåll ur ett redaktionellt ledningsperspektiv
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2009) -
Falska larm och äkta stormar. En studie av allmänhetens syn på myndigheter och medier i samband med SMHI:s varning inför stormen Simone 2013
(Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, 2015) -
"Sjuning, åttning, nining Tidning!" -Förskolebarns föreställningar om dagstidningen
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2009) -
A-press med borgerliga ägare
(2008) -
Mediesystem i Europa. En studie av de europeiska ländernas mediesystem utifrån ett användarperspektiv
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2007) -
Professionell men personlig. En publikstudie av läsares uppfattningar om journalisters aktivitet på twitter
(Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, 2012) -
Snöovädret i medierna vintern 2009‐2010
(Institutionen för journalistik, medier och kommunikation, 2011) -
Mobiltelefonen som multimedium och nyhetsmedium. Ett användarperspektiv
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2007) -
Från annonsblad till tidningar? Decenniers utveckling av lokala gratistidningar
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2007) -
Göteborgsakademiker 2006. Medieinnehav och medieanvändning bland unga högutbildade
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2007) -
Jönköpings Lokal-TV Förening. Utvecklingen av en lokal TV-verksamhet
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2003) -
Mobiltelefonianvändning. En forskningsöversikt
(Institutionen för journalistik och masskommunikation, 2007)