• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Science / Naturvetenskapliga fakulteten
  • Department of Mathematical Sciences / Institutionen för matematiska vetenskaper
  • Licentiate Thesis / Licentiatuppsatser Institutionen för matematiska vetenskaper
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Science / Naturvetenskapliga fakulteten
  • Department of Mathematical Sciences / Institutionen för matematiska vetenskaper
  • Licentiate Thesis / Licentiatuppsatser Institutionen för matematiska vetenskaper
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Matematisk och pedagogisk kunskap – Lärarstudenters uppfattningar av begreppen funktion och variabel

URL:
http://hdl.handle.net/2077/52381
Samlingar
  • Licentiate Thesis / Licentiatuppsatser Institutionen för matematiska vetenskaper
Fil(er)
gupea_2077_52381_1.pdf (875.2Kb)
Datum
2017
Författare
Borke, Mikael
Nyckelord
function
variable
student teacher
concept definition
concept image
conception
mathematical knowledge for teaching
Publikationstyp
licentiate thesis
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV