dc.contributor.author | Berglund, Ingrid | |
dc.contributor.author | Höjlund, Gunilla | |
dc.contributor.author | Kristmansson, Per | |
dc.contributor.author | Enni, Paul | |
dc.date.accessioned | 2017-09-11T11:56:19Z | |
dc.date.available | 2017-09-11T11:56:19Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-91-86857-20-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/53652 | |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.publisher | Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | sv |
dc.relation.ispartofseries | RIPS nr 13: Rapporter från Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | sv |
dc.title | Gymnasial lärlingsutbildning ur ett pedagogiskt och didaktiskt perspektiv - med utgångspunkt i försöksverksamheten 2008-2014 | sv |
dc.type | Text | sv |
dc.type.svep | report | sv |
dc.contributor.organization | Göteborgs universitet | sv |
dc.contributor.organization | University of Gothenburg | sv |