• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education, communication and learning / Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (IPKL)
  • Masteruppsatser (IPKL)
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education, communication and learning / Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (IPKL)
  • Masteruppsatser (IPKL)
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

TWEENS INTERPRETATION OF MARKETING STRATEGIES WITHIN INSTAGRAM.

Sammanfattning
How are tweens understanding the relationship between the personal sphere and the commercial influences that occurs on Instagram?
Examinationsnivå
Student essay
URL:
http://hdl.handle.net/2077/57027
Samlingar
  • Masteruppsatser (IPKL)
Fil(er)
gupea_2077_57027_1.pdf (1.347Mb)
Datum
2018-07-04
Författare
Johansson, Victoria
Nyckelord
Tweens
Marketing
Instagram
Social media
Sender intention
Serie/rapportnr.
VT17-2920-004-PDA699
Språk
eng
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV