• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education, communication and learning / Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (IPKL)
  • Masteruppsatser (IPKL)
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of education, communication and learning / Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande (IPKL)
  • Masteruppsatser (IPKL)
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

AN EXAMINATION OF FEEDBACK IN DIGITAL ENGLISH LANGUAGE LITERACY GAMES. Exploring students’ experiences and teachers’ perspectives.

Sammanfattning
The aim of this study was to explore the students’ experiences and English teachers’ perspectives on feedback for errors provided in two digital English literacy games in the Greek primary education context.
Examinationsnivå
Student essay
URL:
http://hdl.handle.net/2077/57047
Samlingar
  • Masteruppsatser (IPKL)
Fil(er)
gupea_2077_57047_1.pdf (1.331Mb)
Datum
2018-07-06
Författare
Ioannou, Evangelia
Nyckelord
feedback
literacy
games
students
teachers
Serie/rapportnr.
VT18-2920-003-PDA699
Språk
eng
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV