Show simple item record

dc.contributor.authorTaipale, Malin
dc.contributor.authorAndréasson, Anna
dc.date.accessioned2018-08-10T10:56:10Z
dc.date.available2018-08-10T10:56:10Z
dc.date.issued2018-08-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/57332
dc.description.abstractHighly inspiring with a competence deficit – A qualitative study of three schools in Göteborg and their prerequisites to implement the revised curriculum regarding digital competence.sv
dc.relation.ispartofseriesVT18-2930-019-LKXA1Gsv
dc.subjectLäroplan, digital kompetens, digitalisering, Bernstein, pedagogic device, läroplansteori, intervju, tematisk analys.sv
dc.titleMycket inspiration möter ojämn kompetens. En kvalitativ undersökning av tre Göteborgsskolors förutsättningar att implementera den reviderade läroplanens skrivningar om digital kompetenssv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Educationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för pedagogik och didaktikswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record