Show simple item record

dc.contributor.editorJodal, Elsi-Brith
dc.contributor.editorLindblad, Sverker
dc.contributor.editorRunesdotter, Caroline
dc.date.accessioned2020-06-25T09:56:55Z
dc.date.available2020-06-25T09:56:55Z
dc.date.issued2020-06-25
dc.identifier.isbn978-91-86857-27-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/65073
dc.language.isoswesv
dc.publisherInstitutionen för pedagogik och specialpedagogiksv
dc.relation.ispartofseriesRIPS: Rapporter från Institutionen för pedagogik och specialpedagogiksv
dc.relation.ispartofseries19sv
dc.titleLäroplansteori i och om lärarutbildningsv
dc.title.alternativeRapport från den sjunde Nordiska Läroplansteoretiska konferensensv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv
dc.contributor.organizationGöteborgs universitetsv
dc.contributor.organizationUniversity of Gothenburgsv


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record