• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Övriga enheter GU/Other units GU
  • Nordicom
  • Books / Böcker
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Övriga enheter GU/Other units GU
  • Nordicom
  • Books / Böcker
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mediebarometern 2018

Sammanfattning
Mediebarometern belyser människors konsumtion av alla slags medier en genomsnittlig dag, oavsett distributionsteknik. Syftet var redan från starten att beskriva tendenser och förändringar i människors mediekonsumtion över tid, snarare än att fokusera nivåer enskilda år. Undersökningen genomfördes första gången 1979 och har sedan dess genomförts varje år. Den översiktspublikation som nu utges är alltså den 40e i ordningen, vilket gör Mediebarometern till en unik tidsserie.
Länk till verkets webbplats
https://www.nordicom.gu.se/sv/publikationer/bocker?field_publicerad_lang_1_tid_i18n=All&field_publicerad_r_tid=All&field_kategori_1_tid_i18n=3121&field_publikationsform_tid_i18n=All
Utgivare
Nordicom
Källa
Ohlsson, J. (Red.). (2020). Mediebarometern 2019. Göteborg: Nordicom.
URL:
http://hdl.handle.net/2077/67136
Samlingar
  • Books / Böcker
Fil(er)
Mediebarometern 2018 (pdf) (650.1Kb)
Datum
2019-05-29
Författare
Ohlsson, Jonas
Björkqvist Hellingwerf, Karin
Facht, Ulrika
Redaktör
Ohlsson, Jonas
Nyckelord
Medieanvändning
Publikationstyp
report
ISBN
978-91-88855-12-1
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV