• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Lärarutbildningsnämnden (2010-)
  • Examensarbete avancerad nivå
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Lärarutbildningsnämnden (2010-)
  • Examensarbete avancerad nivå
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hur många procent? En kvantitativ studie om högstadieelevers missuppfattningar av procentbegreppet

Sammanfattning
This study aims to find student misconceptions when solving problems involving percent. The study involves students in 8th and 9th grade in Sweden. The purpose of the study is to find what misconceptions exists related to the percent concept and how common each of them are. It is a quantitative study where the misconceptions that are found are analyzed and discussed. The study shows that many students find it difficult to solve problems involving percent, in particular when there is multiple percentual changes taking place.
Examinationsnivå
Student essay
URL:
http://hdl.handle.net/2077/69556
Samlingar
  • Examensarbete avancerad nivå
Fil(er)
gupea_2077_69556_1.pdf (756.1Kb)
Datum
2021
Författare
Wolfbrandt, Charlie
Språk
sv
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV