• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • View Item
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vilka faktorer bör företag beakta vid utveckling av centrala butikskomplement? En kvantitativ studie om förväntningar och kundtillfredsställelse av IKEAs citybutiker och planeringsstudios

Degree
Student essay
URI
https://hdl.handle.net/2077/73356
Collections
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
View/Open
22-29.pdf (386.6Kb)
Date
2022-08-16
Author
Lindqvist, Alva
Carlsson, Hannah
Keywords
Butikskomplement, förväntningar, kundtillfredsställelse, generationsteori, geografisk-, demografisk- samt psykografisk segmentering
Series/Report no.
Management och organisation 22:29
Language
swe
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV